Ja just det, jag började ju blogga igen

Gillar skarpt att min nya, fräscha bloggkärriär inleds med frånvaro. Jag kan i alla fall glädja er med att jag har varit i Göteborg och haft kul. Nu är klockan snart två på natten, det är måndag och jag har druckit två öl. Min matlådeplanering tills i morgon sträcker sig till att jag flyttade ett halvt paket köttbullar från frysen till kylskåpet.

Det var det jag hade att säga just nu. SUPERDUPERASJÄTTEJÄVLAKULINLÄGGHURRA!

Stackars er, ni måste ha saknat mig så.

Jag har liksom hunnit glömma bort hur man bloggar. Det trodde jag väl aldrig, men hjälp det har hänt. Det är Twitters fel! Dumma Twitter! Man vill sätta hashtaggs överallt och hela tiden! #Överalltid

Min Twitter är förresten roligare än vad jag är. Följ den här https://twitter.com/#!/linneamorth


Och HERREGUD, höll på att glömma! Eller nej, det gjorde jag inte alls. Vet inte varför jag skrev så. Lät bra. Eller, det gjorde det ju inte. Klockan är snart två, så är det. Min lilla bebis börjar ju ta form. Sidan är fortfarande halvklar rent estetiskt men den existerar i alla fall. Här är min första veckokolumn i egenskap av redaktör på Jönköpings Högskolas webbtidning http://bladethj.se/article.php?art=10

Det är kul att vara boss, då får man bestämma. Det kan vi prata om en annan gång. Nu lockar mest det här: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0