Hoppas ni är tacksamma

Tror Stina tröttnade på min dialog i facebookchatten.

Linnea:
ikväll måste jag: skriva en artikel och en kolumn,
godkänna en krönika, researcha till morgondagens
radioprogram och börja på min inlämningsuppgift
tjohej!
fuuuck omtentan med baaajs
och planera inför fias kväll på torsdag
och stormötet på fredag!
mejla min chef
rensa kylskåpet
fixa tvättid
handtvätta
jag borde verkligen logga ut från facebook men jag
behöver det till några grejer
nu tvättstugan jippieyay!
kanske inte hinner prata mer med dig ikväll, men imon
wohoo! supertaggstressad kul jippiiiie


Vad gör jag när jag har mycket att göra? BLOGGAR.

Kommentarer
Postat av: Tant Stina; söstra; Tequila-soulmate

Ja, hon blev nog allt det den där Stina. Speciellt som att hon fick sitta där ensam, stympad, blödande och självömkande ;) Stressa inte ihjäl dig nu söstra.

2012-02-01 @ 07:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0