Fett med fisk

Den här gången tänker jag låtsas att jag aldrig har bloggat förut. Att det är här jag startar, här allt börjar. Att jag inte haft ett femtontal bloggar sedan jag var femton. Vi tar det från början.

Det här är jag.




Det här är också jag.




Det här med.




HÄR ÄR JAG
Jag studerar kommunikation när jag inte springer med tallrikar eller står i en bar, framför eller bakom. Jag gillar musik och böcker och tequila. Jag gillar inte gurka. Jag gillar att bestämma och tycker att mina idéer är bäst. Jag gillar inte filmer när barn dör. Jag gillar att börja meningar med ordet "jag".


Bäst fisk-skämt vinner.



Kommentarer
Postat av: Anonym

><)))*> -~-~-~- Laser Fisk

2012-01-23 @ 05:17:05
Postat av: Gabriella

<> fiskfitta

2012-01-23 @ 11:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0