Tja, bloggarn

Jag tycker det är väldigt kul att jag fortfarande ses som en bloggare. Innan, jo. Nu, njae, jag bloggar ju en gång i veckan och aaaptråkigt. AAAPtråkigt. Jag är väl mer, typ, twittrare. Student. Snackar lite radio. Lite tidning, mjo. Men bloggare? Hmm.

Vafan! Jag får väl se till att bli det igen dårå! Hjälp mig! Har glömt bort hur man gör!
#bajsapa
Nääää! Inte hashtagg! Blogg!
Okej, skulle man avsluta med nåt klatschigt? Är hemma hos Sofia som för en monolog med sig själv. I ena sekunden har hon silverschampoo i ögat. Nu undrar hon vad hon ska ha på sig på jobbet. "Tror du jag får ha korsett för chefen?" Jag svarar inte. "Jag ska twittra, Farfar bring it on! Fem i nio!" Jag svarar inte. "Det var en gång en liten fågel bla bla bla." Jag svarar inte. Hon pratar ju massa och jag bloggar ju! "Du får ingen middag fisken, du svarar inte."
Bäst att jag slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0