Kärlek och Fisk

(Anders förslag på rubrik)

Igår, för att slippa "Alla Hjärtans Dag-som singel-ångesten" bokade vi bord för 11 personer på Pescadores och frossade i räkor. Frossade. Gud så klyschigt det lät. Mumsade på. Nej gud, ännu värre. I alla fall. Som den goda bloggare jag en gång var och nu bestämt mig för att åter bli, tog jag bilder! Inga proffsiga och skarpa bilder, utan lite suddiga och amatörsmässiga, med min mobilkamera.





Det var supermysig stämning, till och med för att vara Alla Hjärtans Dag. Jag har nu bestämt, att i ett förhållande eller ej, Alla Hjärtans Dag är en utmärkt ursäkt för att riktigt få frossa i hjärtemys och gos och kärlek. Frossa i. Mumsa på! Mysmums!

Och så vin med, såklart. Alla dagar blir mysigare med vin.









Om man tittar på bakgrunden av bilderna ser man att vi satt i mitten av serveringen, omringade av par. Som sagt: vin är mys!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra initiativ!



Finns det i fulare ord i svenskan än "räkfrossa"? Det låter äckligt och febrigt.

2012-02-17 @ 13:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0