(insert "fyrverkerier")

Det här är ett blogginlägg endast tillägnat min 100:e follower på Twitter. Hipp Hurra! Grattis, Rickard Pettersson, för att du får följa mig.

Så här glad är jag.




Jag är väl som alla andra. Det är min vän Sofia med. Tillsammans gör vi såna här filmer på söndagar:





Här är en bild på ett svin, för det kan jag vara ibland




... fast oftast är jag





Ja, jag känner att det här inlägget spårar ur. Mina ögonlock täcker halva ögonen. Det är varken snyggt eller praktiskt. På återseende, min nye twitterföljare och alla andra som läste det här FAST jag sa att ni inte fick och FAST det spårade ur.

Nu ska jag äta popcornsmulor och sy på en knapp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0